1r ESO

53,00 248,00

SKU: N/A Categoria: Etiqueta:

Amb la compra d’aquest paquet es pot fer el pagament dels següents productes, segons la vostra selecció.

• Material escolar 38 €
  • Apima 30 €
    Si l’alumne/a tindrà germans/es més grans cursant ESO o Batxillerat el pròxim curs es descompten els 30€ de l’Apima, ja que només es paga una vegada, per el fill/a major. Quan es demanen les dades personals, es sol·licita el nom i DNI del germà o germana gran.
    En cas que no volgueu formar part de l’APIMA, una vegada fet el pagament corresponent, podeu enviar un mail a la secretaria del centre (cbarcelo@iesmanacor.cat) amb les dades del vostre fill/a, el justificant de pagament i el número de compte bancari al que hem de fer la devolució. Us farem la devolució de la quantitat corresponent a la quota de l’APIMA amb la major brevetat possible.
  • Programa de reutilització de llibres 180€
    Inclou llibres en paper, els llibres digitals i la llicència Google pel Chromebook. L’APIMA farà una aportació econòmica per donar suport al programa de reutilització de llibres. En completar les dades caldrà acceptar les condicions del programa i l’ús del tractament de les dades de l’alumne/a.
  • Llibre digital de Música 15 €
    Només s’ha de seleccionar si no seleccionau el programa de reutilitazció de llibres.

Si no us adheriu al programa de reutilització de llibre, els alumnes han d’adquirir els llibres en paper (aprox. 240 euros) a qualsevol llibreria, a més del llibre digital de Música.

Material escolar

si

Tindrà germans/es MAJORS cursant ESO o Batxillerat el curs 24-25?

Reutilització de llibres

Llibre digital Música