Viatge a Amsterdam

Per segon any consecutiu, l’alumnat de Batxillerat Internacional de l’IES Manacor ha realitzat un intercanvi amb l’institut ALASCA (Amsterdam Liberal Arts & Sciences Academie) d’Amsterdam.
Ha estat un viatge per sentir i viure noves i diferents maneres de fer, d’aprendre, d’experimentar, de viure.
Els professors de Teoria del Coneixement i Arts Visuals, han preparat activitats grupals per treballar els coneixements culturals adquirits a l’hora de viatjar a un país estranger. A partir d’una ruta d’una línia de tramvia els alumnes han passejat per la ciutat d’Amsterdam per després posar en comú les seves impressions a través d’una frase i tres imatges que han dibuixat amb el suport de la professora d’Arts Visuals.
Una experiència enriquidora que continuarà l’any que ve amb la visita dels alumnes holandesos al nostre centre el mes de setembre.