Graduació 4t ESO

El passat divendres dia 14 de juny es va dur a terme l’acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO de l’IES Manacor. L’acte va tenir lloc a les 19h al pati de l’IES. Assistiren més de 700 persones entre familiars, amics i personal del centre. L’acte fou íntegrament dissenyat i presentat pel propi alumnat, amb welcome drink, decoració acolorida i photocall inclòs.

Na Sílvia, en Fran i na Lara van fer la presentació teatralitzada de l’acte, la qual tenia com a fil conductor les rondalles exposades al poble. Els mateixos alumnes feren dues actuacions musicals, una amb piano (Marina) i l’altre un duo de guitarres (Marc i Roger).

Els tutors entregaren una fotografia del grup dedicada a cada alumne. Llavors cada grup llegiren uns discursos carregats d’agraïment i anècdotes divertides dels darrers quatre anys. Finalment, les fotografies i les abraçades entre companys van esdevenir-se les veritables protagonistes de la jornada.

Des del centre volem donar-los l’enhorabona a tots i totes!