Programes de diversificació curricular (3r i 4t ESO)

38,00 68,00

SKU: N/A Categoria: Etiqueta:

Amb la compra d’aquest paquet es pot fer el pagament dels següents productes, segons la vostra selecció.

• Material escolar 38 €
  • Apima 30 €
    Si l’alumne/a tindrà germans/es més grans cursant ESO o Batxillerat el pròxim curs es descompten els 30€ de l’Apima, ja que només es paga una vegada, per el fill/a major. Quan es demanen les dades personals, es sol·licita el nom i DNI del germà o germana gran.
    En cas que no volgueu formar part de l’APIMA, una vegada fet el pagament corresponent, podeu enviar un mail a la secretaria del centre (cbarcelo@iesmanacor.cat) amb les dades del vostre fill/a, el justificant de pagament i el número de compte bancari al que hem de fer la devolució. Us farem la devolució de la quantitat corresponent a la quota de l’APIMA amb la major brevetat possible.
Material escolar

si

Tindrà germans/es MAJORS cursant ESO o Batxillerat el curs 24-25?

SÍ, NO